Tagi

, ,

Planowana Obwodnica Marek, która ma powstać wg III wariantu ma mieć długość 14 km. Projektowana prędkość to 100km/h, nośność trasy 115 kN/oś, KR6. Dostępność do trasy ma być realizowana wyłącznie przez węzły. Na odcinku Węzeł Drewnica – Węzeł Zielonka 2 trasa ma mieć 2x 3 pasy ruchu, na odcinku Węzeł Zielonka 2 – Węzeł Radzymin 2x 2 pasy ruchu z rezerwą do 2x 3 pasy.

Przez obszar Marek, Kobyłki i gm. Radzymin droga prowadzona jest po terenie, przecinając na wiadukcie ul. B. Chrobrego w Kobyłce. W rozwiązaniu alternatywnym zaproponowano zgłębienie trasy ekspresowej i poprowadzenie jezdni głównych w wykopie pod ul. Chrobrego.

Węzeł Kobyłka ma być częściowo bezkolizyjny typu WB, droga ekspresowa prowadzona po terenie, jezdnia ciągu ulic: Przyjacielska – Szkolna na wiadukcie nad trasą. Wymiana ruchu odbywać się ma w poziomie jezdni tych ulic, na dwóch skrzyżowaniach.

Reklamy